Marcial Administrador

|
Publicado: Mie Mar 28, 2007 9:20 am Título del mensaje: Transportín |
|
|
Hola,
Comprei recentemente un transportín de treking (ou así lle chamou o de Bici Total), e unha bolsa para poñer enriba, non moi grande, pero suficiente e con moitos compartimentos.
O caso é que cheguei a casa e non souben como montala, ao eixe da roda traseira está claro, pero para a parte de atrás non teño moitas pezas e non vexo onde enganchala e non tiña ningúnha instrucción. Non sei, pode ser que a miña bici non esté moi pensada para iso, porque nalgunhas cousas é algo rara.
De todos modos se alguén pode explicarme como se faría ou ten algunha foto por ahí explicandoo pois o agradecería, porque á hora que saio de currar resúltame complicado levala a Bici Total para que a coloquen eles, tería que esperar á finde e buscar un momento (aparte de que quedaría coma un burricán, que é o que son, pero é millor disimulalo un pouco).
Graciñasss |
|
bruji8688-Luis Domíngez Invitado
|
Publicado: Mie Mar 28, 2007 12:00 pm Título del mensaje: La bolsa y el porta |
|
|
Saludos !!!
Me gustaría poder ayudarte desde la distancia pero sin ver la bolsa y el porta concretos no va apoder ser; puedes hacerles un par de fotos ponerlas aquí y seguro que podré decirte algo, aunque lo más fácil sería que les preguntaras a los de Bicitotal, ¡¡nadie nace aprendido!! y muchas cosas modernas tienen truquillos de montaje.
LUIS |
|