|
Foro Masa Crítica Coruña

Pincha no debuxo para ir ao foro das Masas Críticas Galegas
- Compartir Foro Masa Crítica Coruña en:
|
| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
alberto

|
Publicado: Vie Jul 20, 2007 11:00 am Título del mensaje: Rutas en bici por galicia |
|
|
Hola, a ver si alguno de vosotros, que estais muy puestos en esto sabrías de alguna ruta buena para hacer en bici por Galicia. En un principio se busca un poco de seguridad, y no lanzarnos por carreteras nacionales de muchotrafico para poder ir con un poco de calma. Si no, ¿sabeis de alguna pagina que me pueda informar de ésto?
Graciñas |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Vie Jul 20, 2007 11:54 am Título del mensaje: |
|
|
Ola,
Eu non estou moi posto, pero te recomendo a seguinte rota:
GR 50 - Rota do Medievo. Betanzos - Cabo Ortegal
É unha rota de sendeirismo, polo que seguro que te atoparás tramos de terra, recomendable bici de montaña ou híbrida.
Non a fixen, pero coñezo as zonas polas que se pasa e ademais de ser moi bonitas non son zonas de estrada moi transitadas. A rota está calculada para sendeirismo, pero seguro que para bici vai moi ben tamén. Ten en conta que pode que sexa un pouquiño esixente nalgún tramo de subida, pero nada que non se poda superar con un pouco de paciencia.
Eu penso facela algún día, aínda que a miña idea era facela andando, non sei, pode ser unha boa idea facela en bici como primeira vez, porque son 90 km e para facela andando se necesitarían 3 días libres.
Aquí vai o enlace:
GR 50 en dicoruna.es
GR 50 en vivelanaturaleza.com
GR 50 en virtualatv.com
GR 50 en spain.info
P.D. Na Federación Galega de sendeirismo non a recomendan por falta de mantemento, claro que para min iso lle engade mais interese, jeje. |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Vie Jul 20, 2007 1:18 pm Título del mensaje: |
|
|
puedes entrar en www.foromtb.com. hay tienen un apartado que se llama rutas y quedadas y ponen bastantes cosas de esas _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
rotor Administrador

|
Publicado: Vie Jul 20, 2007 1:54 pm Título del mensaje: |
|
|
a gr50 esta bastante mal señalizada (esto según os creadores) e foi descatalogada este ano das rutas de galicia por este motivo, eu estiven mirando de facela estes meses atras (andando en 4 días, en bici dous-tres) e hai moito asfalto, pouco transitado, pero cando o transitan o transitan a fume de carozo, eu dende logo non empezaria por ela...
o camiño de santiago a coruña-santiago-fisterra e volta en bus (4-5) días con refuxos e bastante seguridade...¿?
fixo moitas Luis o profesor (o que ven as masas coa música no manillar) |
|
|
 |
rotor Administrador

|
Publicado: Jue Ago 23, 2007 7:26 pm Título del mensaje: |
|
|
ben, freire, o da opinión dixital xa rematou as vacacions
onte preguntoume se iamos colaborar eu dixen que sí, enton deu orde de crear o espazo e suxeriu a idea de chamarlle "A Coruña en Bici"
pero para non levar a equívocos ou vinculacios coa asociación de Jesus Angel eu propusenlle facer unha enquisa-concurso no foro...
pois aquí estamos, no primeiro concurso "Bautiza un blog"
empezo eu:
carallo que dificil....
Timbres na cidade, outra mobilidade é posible
ala xa esta, as mentes pensantes e os creativos tedes traballo, esto correría algo de prisa, ainda que supoño que na redacción xa estarán a traballar por se o resultado e tan patetico como a miña proposta |
|
|
 |
Xiana

Registrado: 03 Nov 2006 Mensajes: 180 Ubicación: Os Castros_A Coruña
   Votos: 3
|
Publicado: Vie Ago 24, 2007 1:38 pm Título del mensaje: |
|
|
Se ti dis que iso é unha chorrada... pois aí vos vai outra:
pedalea pola/na rede  |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Vie Ago 24, 2007 4:04 pm Título del mensaje: |
|
|
Pois pode haber moitos.
O mais claro sería "Ciclousuarios da Coruña" ou "Ciclousuarios de A Coruña".
Outras serían mais rebuscadas, como "A Coruña sobre dúas rodas" (ainda que pode interpretarse que se inclúen tamén motos nesta definición), outra pode ser "A bici a reina da Coruña" (os republicanos non estarán moi conformes con ista jejeje).
Parece, por outro lado, que se enfoca moito hacia a cidade de Coruña, non sei se La Opinión directamente non se le noutras partes que non sexan a nosa cidade ou que o periódico non os considera. Hai que ter en conta que aínda que non se venda moito en papel, internet chega a todas partes e pode que cheguemos a ser lidos por outra xente da nosa terra. Por iso quizais poñerlle Coruña limitaría por definición o seu uso.
Por iso pódese chamar "Ciclousuarios" simplemente, ou "A bici a reina da cidade" ou "As cidades son para as bicis" ou "mobilidade=bici" ou "A bici é o futuro" ou ...
A verdade é que ningunha me convence ao 100%, ou sexa que espero novas propostas, de todos modos a pesar do nome seremos o blog mais chachi do universo sideral e interplanetario  |
|
|
 |
sonia

|
Publicado: Vie Ago 24, 2007 6:44 pm Título del mensaje: |
|
|
e por qué non coma a maís famosa charla de ciclousuarios do mundo mundial? carreira de medios. _________________ SONIA |
|
|
 |
luisete 104

|
Publicado: Lun Ago 27, 2007 12:00 pm Título del mensaje: |
|
|
A verdade é que ten certa dificultade dar co título axeitado xa que será o primerio que vexa calquer lector antes de decidir se entra ou non. Ó igual que Marcial opino que non o deberiamos limitar á Coruña, ainda que o fagamos dende eiquí. Existen bicicletas e cidades por todas partes, igual que internet. Podería ser revelador para decidir o título saber a idea que temos sobre como vai funcionar e que tipo de cousas imos publicar, pero sen telo ainda decidido eu orientaríao cara a mobilidade urbana en xeral, como a carreira dos medios, puidendo ser esta quen o inaugure. A bicilceta non é o único medio de transporte, pero sabemos ben que en zona urbana e ata 5 km é o mellor. o maior problema nesta área metropolítana e a educación e o descoñecemento por parte da xente dos medios de transporte, a normativa, o respeto, etc. Atrevereime cunha proposta: "MObilidade URbana. A Opinion na Cidade". (no idioma que proceda) _________________ o home 104 |
|
|
 |
|
|