| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
rotor Administrador

|
Publicado: Mie Sep 19, 2007 3:55 pm Título del mensaje: reganosa e o salario do silencio |
|
|
Hoy a las 8.30 en el CGAI (centro galego artes e imaxe, durán Loriga - misma calle q el Banco de España y el opencor de juana de vega) emiten un documental presentado por la actriz Mabel Rivera
" O Salario do silencio"
sobre el escándalo de Reganosa (Planta de gas instalada dentro de la ria de Ferrol), que consiguió q hasta la xunta haya invertido en semejante proyecto.
Por poneos un ejemplo, si se diese una situación de emergencia, el gasero tendria q esperar a la pleamar para ser evacuado, pq la ria no tiene calado.
Estoy convencida de q la gente no apoya más al "comite de emerxencia cidadan" por falta de información.
Os pido q acudais todos los q podais. Vale la pena
HOY 8.30, ´CGAI, es gratuito.
OS ESPERO!!!!!!
"planta de gas, fora da ría".
Pasdlo a vuestros amig@s, porfa
Gracias
información enviada por coe |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Jue Sep 20, 2007 1:41 am Título del mensaje: |
|
|
Eu non puiden ir, mágoa, pero co que eu sei levo tempo publicando algunha cousiña no meu magnífico blog sobre o escandaloso asunto jeje.
Conto con estar o domingo que ven sen fallo en Ferrol, supoño que verei a algún de vos se non tedes compromisos ineludibles.
Apoiemos á poboación e non aos explotadores dos nosos recursos para beneficio propio e sen respectar os desexos e intereses da xente.
Fora Reganosa da nosa ría !!! |
|
|
 |
rotor Administrador

|
Publicado: Jue Sep 20, 2007 2:03 am Título del mensaje: |
|
|
Fermoso e aterrador
O caso, e que eu, ferrolano con familia a tiro de gas, teño que deciros que emocioneime nun par de ocasios
o documental O salario do Silencio, pasa por ser o primeiro dunha saga de documentales denuncia sobre os desmanes dos poderes fácticos que actúan en galicia coa complicidade dos políticos, de todos os políticos e de todos os colores coa excepcion de IU, e sobre todo, dos medios de comunicacións, que son os que finalmente fan que un problema exista ou non
A presentación foi moi emotiva e moi interesante
Falaron Mabel Rivera (mar adentro), Enrique Baret (o da desaparecida Senda Verde) e un Profesor universitario (manolo creo) que é membro do Comite de emerxencia.
Eu sain cunha sensación de esperanza, transmitida polos conferenciantes, de que, se entre todos somos capaces de provocar que Reganosa non entre en funcionamento, xa non mexaran por nos Nunca Mais (ou polo menos durante unhos anos)
O caso de Reganosa e un exemplo máis. Estos grupos foron e son capazes de moitas cousas; cargarse a biodiversidade galega, escarallar canto rio temos, contaminalo todo por aforrar cartos mirando para outro lado, asfaltar o inasfaltable e escarallar o litoral con adosados que regalan en madrid se compras un duplex na castellana e tantos e tantos exemplos contra a natureza e tamén contra as persoas e o seu modo de vida.
Neste caso, temos que entender, que a seguridade dos pobos de ferrolterra (homes, mulleres, nenas e nenos), a sua fermosa ria e os postos de traballo do mar, son menos valiosos que os dividendos dun grupo concreto e identificable de individuos e empresas, que para máis inri non deixan de falar de interes xeral e sustentabilidade cun coro de grupos políticos facendo as palmas
Pois mira, non, o interes xeral, precisamente e o que vai facer que Reganosa non chegue a funcionar nunca
Para elo, a movilización ten que vir da man de Internet e do seu potencial
O próximo 30 de setembro, todos díos a ferroliño
¿que tal se imos en bici polo camiño ingles saindo o sábado e durmimos en miño nun pavillon e volvemos o domingo nun bus de alquiler e xa marcial se ancarga do cuadrante e do bikeli e perdón......
ben, e soio unha proposta, eu vou ir, agora xa o sei.
mirade esto, información que non hai nos medios
http://ocruceirodemea.blogaliza.org/ |
|
|
 |
Moncho do Orzán

|
Publicado: Jue Sep 20, 2007 12:09 pm Título del mensaje: |
|
|
Eu xa vin este documental-informativo en Cangas. Tiven ocasión de participar no debate que seguiu á proxeción. Estaba Bastida, os autores do vídeo e vários do Comité. Resultou moi fructífero
Se a alguén lle interesa o documental que se comunique comigo que o teño en DVD. |
|
|
 |
sonia

|
Publicado: Jue Sep 20, 2007 1:12 pm Título del mensaje: |
|
|
Non puiden ir porque teño un "fiera" enfermito... así que se mo podes pasar dalgún xeito quedaríache eternamente agradecida. O sábado non vou estar para a masa pero podesllo dar a Paco.
Un biquiñi. _________________ SONIA |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Jue Sep 20, 2007 1:26 pm Título del mensaje: |
|
|
Pois o de ir en bici, é un punto moi interesante... estame a apetecer moito jeje, e iso que aínda no fixemos o paseo a Santiago jejeje. Creo que se entramos en contacto cos da plataforma e cos contactos que teñen cos medios ou con algun referente do mundo audiovisual pode que a nosa marcha poda entrar dentro dun documental que seguro que moitos teñen en mente sobre a mobilización para ese día.
Estará Maru xa aqui para participar?
Creo que a partir deste sábado poderemos falar a ver que se apuntaría se o facemos. |
|
|
 |
Moncho do Orzán

|
Publicado: Jue Sep 20, 2007 7:33 pm Título del mensaje: |
|
|
Eu apunto-me a ir o 30 na bici! Se nos xuntamos uns cantos, apoio a idea de Marcial. Eu coñezo a vários organizadores da plataforma e podo comentar-llelo. Falamos disto o sábado!  |
|
|
 |
Moncho do Orzán

|
Publicado: Jue Sep 20, 2007 7:35 pm Título del mensaje: |
|
|
| Por certo, Sonia conta co documental!! Dou-llo a Paco o sábado! |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Mar Sep 25, 2007 9:56 am Título del mensaje: |
|
|
Vos deixo o programa no que me decatei da gravidade do problema, sentoume como unha patada no cu, acababa de ver o documental "A pesadilla de Darwin" e de repente dinme conta de que nos tamen estamos no terceiro mundo, de novo os famosos pes de Xaquin Marin por riba nosa.
parte 1
parte 2
parte 3
parte 4
parte 5 |
|
|
 |
luisete 104

|
Publicado: Vie Oct 05, 2007 5:56 pm Título del mensaje: |
|
|
despois de ver o documental topei con esta imaxe que o resume todo, todo e todo.
 _________________ o home 104 |
|
|
 |
|