| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun May 07, 2007 9:21 am Título del mensaje: "ASALTO" A ELVIÑA |
|
|
Buenas bicicleiros, ayer tuve la oportunidad de hablar con Samuel,miembro de la directiva de la asociacion cultural TEMPO NOVO de Elviña, en una estupenda terracita pegada a su local; y aparte de decubrir un rincón cojonudo en Coruña para tomarse una garimba surgió la posibilidad de dar la charla por esos lares.
El mayor atractivo de la propuesta es que estamos hablando de un lugar literalmente pegado al Campus universitario con sus erasmus y sus bicicleiros potenciales,así que podiamos intentar una última charla antes de abandonar eh Manel?.
Para hacer más atractiva la idea existe la posibilidad de hacer una churrascada, ya que viene el veranito y conocido el poder de convocatoria de los criollos en nuestro pueblo, creo que con una buena pegada de carteles en el campus y la zona podemos reunir a ¿más de 10? personas.
También se habló de la posibilidad de ir con la masa por allí, e incluso de intentar hablar con Xosé Lois para que vea que algo se cuece con el carril bici universitario,si os parece lo discutimos aquí...  |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Lun May 07, 2007 9:52 am Título del mensaje: |
|
|
Estaría moi ben. Tamén hai que recordar que nos quedan máis barrios, e entre eles hai unha persoa do barrio dos Rosais que amosou o seu interese por que pasemos por alí:
http://masacriticacoru.mundoforo.com/aqui-vp806.html#806
Independentemente de que se faga ou non conferencia, as masas de barrios deberían seguir, é dicir, adicala especialmente a un barrio e que o percorrido pase por alí, para que se nos vexa noutras partes.
No caso de Elviña, e se facemos a charla-coloquio, quizais poidamos facela na Biblioteca González Garcés, a municipal. Por alí estudia moita xente e cun par de semanas de antelación con algún cartel e panfletiños pequenos podemos chegar a moita xente, e sempre podemos reclutar a xente que esté estudiando media hora antes pasándose pola sala de estudo.
En canto a asociación de veciños da zona, quizais coñeza eu a alguén, teño que preguntar quen está agora, pero eu vivía fai moitos anos por alí. |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun May 07, 2007 10:15 am Título del mensaje: |
|
|
.... Neste caso (Castro de Elviña-Asociación cultural Tempo Novo) teriamos local , terracita e posibilidade de churrascada nun sitio moi bo pegadiño á entrada do campus de Elviña, a verdade é que o sitio é moi suxerente e penso que a idea tamen o é , a ver que opinades....si hai que quedar un dia pra falalo quedamos. |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Lun May 07, 2007 10:33 am Título del mensaje: |
|
|
| Ahhh, vale. Xa levamos unhas cantas masas de barrios, e parece mentira todavía as que nos quedan. Teriamos que coller o teu camiño para ir a universidade ¿non Jose? |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun May 07, 2007 11:07 am Título del mensaje: |
|
|
| Sipi, sería o ideal, é unha mágoa que agora mesmo no último tramo teñamos dificultades por culpa dun cachiño con lama polas obras de Someso, pero bueno...nada preocupante, a ruta é sinxela de todo e non ten perigo ningún. |
|
|
 |
Fran

|
Publicado: Lun May 07, 2007 2:30 pm Título del mensaje: |
|
|
| LO DEL ELVIÑA ME PARECE UNA IDEA EXTRAORDINARIA, PODRIAMOS QUEDAR ALGUN DIA PARA CONCRETAR COMO PODEMOS ORGANIZARLO |
|
|
 |
rotor Administrador

|
Publicado: Lun May 07, 2007 2:40 pm Título del mensaje: churrasco? |
|
|
parece mentira, cuando se lo cuente a Juan Bello va a dirigir sus parabólicas contra ese local y lo va a destruir con la fuerza del sol....
COCIÑA SOLAR, que no emite CO2.
Entre las que tiene Juan y las de Os picos do Sol podemos dar de comer a miles de personas...cientos.
A sí si que vamos a tener cuorum
Me parece perfecto antes de que se larguen todos los estudiantes....
y...Ciclonudismo, estamos preparados? |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun May 07, 2007 3:47 pm Título del mensaje: |
|
|
| Código: | parece mentira, cuando se lo cuente a Juan Bello va a dirigir sus parabólicas contra ese local y lo va a destruir con la fuerza del sol....
COCIÑA SOLAR, que no emite CO2.
Entre las que tiene Juan y las de Os picos do Sol podemos dar de comer a miles de personas...cientos.
A sí si que vamos a tener cuorum
Me parece perfecto antes de que se larguen todos los estudiantes.... |
mola, esto cada vez ponse mellor,o problema é que a cociña solar é de mediodía ¿non?, e a peña que traballa non podería vir a non ser que o fagamos un sábado ou domingo, ¿en canto tempo se podería dispoñer das cociñas solares? |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Mie May 09, 2007 12:39 pm Título del mensaje: |
|
|
Quedamos hoxe ás 21:30 os que poidades pra organizar a charla-churrasco-cociña solar.
LUGAR: o bar do Castro de Elviña onde está o local da asociación Tempo Novo e o Relampago club deportivo,está pegadiño a unha cancha de basket pequena ó lado do primeiro edifcio que hai no campus de Elviña según entramos por Alfonso Molina, se vides en bici igual este planiño vos axuda:
Se trata de llegar a la polideportiva del Birloque,ir hacia Someso seguir por esa carretera hasta coger un caminito de tierra a la izquierda cuando vayais subiendo,un poco más arriba de la escuela de fp,imaxe e son.Por ese camino entramos en el campus atravesando dos túneles y luego solo queda ir hacia el núcleo donde esta el bar.
Espero no liaros demasiado,cualquier duda me lo decís. |
|
|
 |
Moncho do Orzán

|
Publicado: Mie May 09, 2007 4:50 pm Título del mensaje: |
|
|
Eu hoxe non podo asistir, aínda estou en Vigo :S
Ocorre-se-me que estaria óptimo poñer-lle un pouco de música á festa... Marcial hai que desempolvar esa ghaita!!! hehehehe  |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Mie May 09, 2007 5:20 pm Título del mensaje: |
|
|
Sí claro, eu non teño problema en levar a gaita, ainda que en Tempos Novos, sede dos Rexumeiros debería haber gaitas de sobra, ainda que nestas cousas nunca se sabe, onde más debería haber algo logo chegas e non hai nada . |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Jue May 10, 2007 1:00 pm Título del mensaje: |
|
|
Onte falamos de esta superiniciativa que trataría de xuntar varias actividades:
-Por un lado a idea primeira de ofrecer a charla da carreira dos medios ós residentes do Castro de Elviña e sobre todo ós estudiantes (o campus está ó lado).
-Aproveitar o magnifico lugar e sede da asociación Tempo Novo e con ofrecemento por parte deles de montar unha churrascada, que enseguida derivou nunha demostración de cociña solar gracias ó ofrecemento de Manel e Juan Bello (Coa posibilidade incluso de facer un pequeno obradoiro de como facer unha cociña solar).
-Levar a Masa Crítica polo futuro itinerario do carril bici á universidade pra reivindicalo.
Problemas.... compatibilizar todo esto require unha pequena planificación (dispoñer das cociñas, que haxa estudiantes no campus ese día, que faga bo día pra cociñar, que a masa sexa unha masa alternativa en canto a quedarse no campus......). Por todo isto chegamos á conclusión de que agora sería un pouco apretado (o curso esta rematando) e mellor facelo ben en setembro, a finais ,cando comece o curso.Temos o verán pra cavilalo ben.
Un saudo compañeiros. |
|
|
 |
Moncho do Orzán

|
Publicado: Jue May 10, 2007 3:27 pm Título del mensaje: |
|
|
Concordo co que di Jose: millor é pospoñé-lo e se cadra daquí a setembro facer outra pleiade de actividades de sinxela organización para dar-lle mais pulo á Masa. Sen dúbida ao facer o das 12h chegamos a moitísima xente e cómpre seguir nesa liña para lograr así que saian ben ideas brillantes como a de Elviña.
Irei cavilando en ideas...  |
|
|
 |
Xiana

Registrado: 03 Nov 2006 Mensajes: 180 Ubicación: Os Castros_A Coruña
   Votos: 3
|
Publicado: Vie May 11, 2007 3:15 pm Título del mensaje: |
|
|
| ... dios!!! perdinme moitos capítulos... Ten moi boa pinta, secundo que sexa pra despois do vrao... |
|
|
 |
|