| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Marcial Administrador

|
Publicado: Mar Ene 23, 2007 5:32 pm Título del mensaje: Quedada para pegar cartaces da masa "Monte Alto" |
|
|
Hola, ¿alguén para pegar carteis en grupo? Quedar polo centro por exemplo e pegar polos bares (sobre todo) e en algún que outro sitio.
A min véñeme ben venres despois de comer, a hora dame igual, mentres acabemos antes das 20:30h ou 21h. Outro día que podería sería xoves ás 20h ou o domingo pola tarde a calquera hora.
¿Quen se apunta? ¿Cando podedes? |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Mar Ene 23, 2007 6:17 pm Título del mensaje: |
|
|
Yo puedo cualquier dia por la tarde, menos el jueves hasta las 18:00 y el viernes a partir de las 20:45.
El problema es que no puedo imprimir carteles. _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Mie Ene 24, 2007 11:27 pm Título del mensaje: |
|
|
Si eso llevo tizas para pintar algo en el carril bici. Yo me entere de la existencia de la masa porque lo vi pintado en el carril bici. _________________ -->JaSe<--
|
|
 |
Xiana

Registrado: 03 Nov 2006 Mensajes: 180 Ubicación: Os Castros_A Coruña
   Votos: 3
|
Publicado: Jue Ene 25, 2007 5:06 pm Título del mensaje: |
|
|
Eu mañá pola tarde vou ir chapar á biblio asi que xa peggo cartaces en S. Diego, no Fórum, ... e arredores. O finde non teño inconveniente en pegar cartaces en grupo polo centro.
Marcial, poderiamos aproveita-la quedada da vivenda digna pra pegar cartaces antes ou despois?? que dis?? ou que dicides. |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Jue Ene 25, 2007 6:30 pm Título del mensaje: |
|
|
Pois non teremos moito tempo creo, porque ás 17h é a manifa da vivenda e ás 19h é o de apertas gratis. Poderíamos quedar antes se queredes, pero para tomar un café, porque se nos poñemos a pegar cartaces ás catro, ás cinco manifa da vivenda e as sete o outro acabaremos baldados.
A ver se podo imprimir algún cartaz venres e pegalos pola miña conta (ou se lle apetece quedar tamén a Jase venres pola tarde temprano) e falamos sábado *s que vaiamos ao da vivenda. |
|
|
 |
JaSe

|
Publicado: Jue Ene 25, 2007 7:04 pm Título del mensaje: |
|
|
Pues el viernes a la hora que apetezca. _________________ -->JaSe<--
|
|
 |
|