| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Marcial Administrador

|
Publicado: Jue Dic 14, 2006 8:15 pm Título del mensaje: Portacargas para a parte de atrás |
|
|
Hola, estou pensando en adaptar para a parte de atrás da miña "superbici" algún tipo de utensilio que me permita transportar cousas como cazadoras, algunha compra, ...
Polo momento non teño nin a bandexa de atrás, e dubido entre varias opcións (e non sei se haberá máis todavía).
- Poñer unha bandexa metálica e a ela adaptar unhas bolsas de transporte que colgan a ambos lados, ao estilo cicloturista, pero non tan armatroste. Polo tanto necesitaría dous elementos.
- Poñer unha caixa ao estilo das motos, pero un pouco máis pequena. Sería interesante porque así podes deixar as cousas dentro a salvo de roubos (non ao 100% claro), pero non sei se é fácil instalar isto e onde se podería mercar.
- O de poñer unha cesta cáse o descarto porque habería que estar demasiado pendente da carga en curvas, baches, bordillos, ...
Ben, todo dependerá do prezo e se resulta moito armatoste ou pesa moito, ... Quizáis hai máis posibilidades. Espero encontrar alguén que me poda orientar un pouquiño, moitas grazas (cando menos confío na resposta de Jose ) |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Jue Dic 14, 2006 8:32 pm Título del mensaje: . |
|
|
Yo me compre el mes pasado una mochila por 20€ bastante buena y con mucho espacio, muchos bolsillos y cosas de estas. Y tiene una funda reflectante pa cuando llueva o de noche y otra movida para poner un saco de dormir o algo, tipo mochila del camino de santiago. Además te viene con una bolsa de 2,5l de agua, y algo más que no me acuerdo. Yo creo que con esto llega, que parece un anuncio. _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Vie Dic 15, 2006 10:20 am Título del mensaje: |
|
|
| Oks, graciñas Jase, a ver se me explicas con máis detalle en persoa o sábado da inauguración e se non nos vemos alí na masa de reis. |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Vie Dic 15, 2006 10:37 am Título del mensaje: |
|
|
Hola,este tema paréceme que é moi de gustos persoales,por iso te conto o meu, ainda que a maior parte do tempo andemos pola cidade tamen nela andamos baixando bordillos ou collendo baches enton a carga que levamos deberia ir o mais fixa posible. Seica son un pouco psicopata con este asunto pero non me gusta levar cousas na bici que se poidan mover polo que eu opto por unha mochila nas costas que é o invento mais ergonómico que existe pra levar cousas.
De todos xeitos teño posto o trasportin (20 euros) por se un dia decido colocar unha cesta ou alforxas.O tema das alforxas non vexo nada claro o de deixalas na bici cando as aparcamos, e tampouco estan feitas pra levalas como mochila cando vas andando (creo).Por outra banda a cesta teria que ser "de quita e pon" e non sei como seria o sistema de fixacion ó traportin.  |
|
|
 |
alberto

|
Publicado: Vie Dic 15, 2006 3:57 pm Título del mensaje: |
|
|
En mi opinion el tema alforjas va muy bien. Yo pille unas en Quintena que son individuales, tienen bandas reflectantes, tienen forro impermeable y son para mucha capacidad. Ademas tiene tres enganches al transportín, por lo que no bailan nada al llevarlas, y tienen un amago de asa para llevarlas una vez dejas la bici.Yo despues de las que vi fueron las que más me gustaron.
Tb vi unas centrales que van encima del trasportín, que pueden servir de complemento de estas o tb ir solas.
En rígido no vi nada
Si voy a lo de la inaguración del ascensor llevo una para que la veas
Nos vemos |
|
|
 |
luisete 104

|
Publicado: Vie Dic 15, 2006 7:47 pm Título del mensaje: |
|
|
eu puxen sobre o transportin unha cesta de barras metalicas (non reten auga nin se estropea con ela) agarrada cunhas bridas. a cesta e duns 45 por 30 centimetros e 7 de alto, e custa 6 € en portico. entra case de todo (bolsas, abrigos, mochilas, etc) e con pasarlle unha gomiña elastica para que non salte nada da cesta sobralle. no caso de choiva nas tendas de exploradores (e tamen no corte ingles) hai fundas impermeables para mochilas por 9 €.
o da mochila que tanto lle gusta a jose a parte de ser incomodo, sudache a espalda. _________________ o home 104 |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Vie Dic 15, 2006 8:24 pm Título del mensaje: |
|
|
....yo no sudo...que voy despacito y por la orillita...  |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Vie Dic 15, 2006 8:31 pm Título del mensaje: |
|
|
Depende de como vayas a andar, yo la mochila la coji porque puedo llevarla cuando vaya a la zapateira, o al monte Xalo, porque voy bastante a lo bestia. Si solo quieres andar por la ciudad te valen las dos _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Sab Dic 16, 2006 7:12 pm Título del mensaje: |
|
|
Sí, eu o iba a dicir, ¡eu tamén sofro en silencio os sudores de espalda se levo mochila!
É inevitable, sobre todo en verán. Acabo coa espalda toda mollada o cal, aparte de non ser moi presentable, pode favorecer os arrefriados se o vento é máis fresco.
Gracias a tod*s polos consellos, xa teño en mente a maior parte das opcións, quizáis me quede pasarme por algunha tenda e ver físicamente as mochilas ou aparellos en cuestión. E tan só quedará esperar a ver se os queridos reis magos de oriente se portan este ano. |
|
|
 |
alberto

|
Publicado: Lun Dic 18, 2006 11:17 pm Título del mensaje: |
|
|
| Eso no depende de los reyes magos, depende de como te hayas portado...Suerte |
|
|
 |
|