|
Foro Masa Crítica Coruña

Pincha no debuxo para ir ao foro das Masas Críticas Galegas
- Compartir Foro Masa Crítica Coruña en:
|
| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
rotor Administrador

|
Publicado: Lun Ene 15, 2007 1:12 pm Título del mensaje: Non son marcial, non son Jose |
|
|
(manelito maldito te moví el tema a noticias,espero que non te parezca mal e deixes de escribir no foro con esa asiduidade) (Eu si son Jose)
ola, son manel, querido marcial, querido jose.
Non sei de leichedes a voz o domingo 14, non ten desperdicio a escasísima participación na carreira que ficeron contra un coche da voz, nula participación diria eu.
A parte: BICIS SOLIDARIAS.
Eduardo (asociacion de veciños dos maios) leva anos facendo o asunto das bicis solidarias que como moitos xa sabedes consistia en rescatar as bicis do polvo dos faiados e darlla a xente sen recursos da nosa cidade.
Esta iniciativa corre algún risco de esmorecer a causa de que Eduardo vai deixar a asociación e non ten claro que os que veñan detras vaian continuar co proiecto.
A min é unha idea que me gusta moito e estaria moi mal que se perdera.
Por un motivo así eu si que faria unha sociedade....
Haria falta un local, duas caixa de ferramentas e algún manitas un par de meses o mes... |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Lun Ene 15, 2007 1:55 pm Título del mensaje: |
|
|
El tráfico de A Coruña propicia que se llegue antes a pie que en coche
Sí sí, foi un auténtico fracaso porque tan só acudiron catro personas, os tres atletas e o conductor do vehículo (non especifican se é tamén un atleta, ainda que necesitaría selo para aturar con paciencia tales atascos).
Para que vexa os da Coz que tamén fracasan as convocatorias feitas por eles mesmos  |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun Ene 15, 2007 1:58 pm Título del mensaje: |
|
|
So quería facer un apunte á idea de bicis solidarias,xa o fixen mais dunha vez.
Creo que hai unha baza moi importante ca universidade e os "erasmus", cada vez son máis os estudantes doutros paises que veñen a Coruña e vense "obrigados" a usar o bus pra desplazarse ós campus,por outro lado esta xente ven de paises normalmente máis cultos ca o noso e a bici xa está implantada como medio de transporte, co que a sensación que teñen é de que estamos nun pais tercermundista no tema da movilidade.
Ademáis contamos con unha Vicerreitoria de Infraestructuras da UDC sensible,moi sensible,con estes temas....polo tanto este tema non debe esmorecer aquí.
En canto a carreira de me... que fixo a voz ...http://masacriticacoru.mundoforo.com/coros-y-danzas-vt41.html (ultima canción)..xa o cantabamos nos hai tempo,jejeje...
Ultima edición por Josiño el Lun Ene 15, 2007 2:07 pm; editado 2 veces |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Lun Ene 15, 2007 2:03 pm Título del mensaje: |
|
|
A este paso imos ter que montar a "asuciación" isa. A ver como respira o resto da xente, pero se uns cantos estades conformes poderiamos rescatar esa idea.
Tamén estaría ben incorporar a idea de traballar con erasmus e coa universidade, porque todo apoio económico e publicitario do proxecto sería ben acollido dende o meu parecer claro.
Iso sí, eu de mecánica nin idea, pero sempre estase a tempo de aprender... |
|
|
 |
|
|