Índice de Masa Crítica Coruña Foro Masa Crítica Coruña

Pincha no debuxo para ir ao foro das Masas Críticas Galegas
  • Compartir Foro Masa Crítica Coruña en:

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Masa Crítica en xullo
Ir a página 1, 2  Siguiente

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Masa Crítica Coruña -> Masas Críticas Mensuales
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
rotor
Administrador

MensajePublicado: Lun Jun 11, 2007 2:48 pm    Título del mensaje: Responder citando

ola a todos, despois do éxito da ciclonudista xa nada vai ser o mesmo, que aburridas masas criticas mensuais Confused
Propoño que no mes de xullo vaiamos espidos en con un pao de escoba metido polo cu e durante o traiecto, que cada un vaia propinandose cortes no rostro e corpo cunhas cuchillas de afeitar...non sei algo que chame a atención dos medios....o obxetivo, sair na CNN

Pois, xa toca falar da próxima.
Rafa propuso facer vacacións de masa barrios, alomenos xullo e agosto.

Eu penso que xa de facela, pois imos a un barrio, porque algures teremos que ir... o que sí poderíamos era deixar o da carreira dos medios ata setembro e ir directamente os institutos e colexios, con publico cautivo, mola, eu xa fixen unha na Compañia de María e é moi divertido ver as reaccios dos cativos, que por outra banda, son o futuro

Opinións plis...que xa falta pouco

Posibles opcios :

Non barrios, ruta libre de compromiso co inframundo das aavv.

Monelos - O presidente veu xa a varias masas como ciclista e esta moi interesado, xa medio quedaramos pra facer xuño en Monelos. Se ben e certo que por Monelos xa pasamos en varias ocasions, 3 alomenos, que recorde eu, sempre podemos volver oficialmente.

Santa Margarida- A presidente e nova e ten 25 bicicletas na asocición, nunca fomos tan alto, pero Isaac seguro que encontra unha ruta que pode facer Xiana sen rechistar . E interesante contactar con eles para o dos cursos a xente que non sabe andar en bici.

Algún outro barrio- novas propostas
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado  
Xiana

Votos: 3

MensajePublicado: Lun Jun 11, 2007 4:48 pm    Título del mensaje: Responder citando

manel escribió:
pero Isaac seguro que encontra unha ruta que pode facer Xiana sen rechistar

Shocked Ei!! tampouco rechistei tanto... só cando me dixeches que tiñamos que subi-la costa do Palacio de Congresos... malo!! he. Normalmente lévanse ben as costas da Masa, nunca tuven queixa, nin se quera nas de Monte Alto... que penso foi a Masa de Barrios máis cañera. A min tanto me ten seguir no vrao con Masas de Barrios ou Masas normais, o importante é ir na bici!!!! (Xiana's returns).
Marcial
Administrador

MensajePublicado: Lun Jun 11, 2007 5:05 pm    Título del mensaje: Responder citando

Xiana escribió:
só cando me dixeches que tiñamos que subi-la costa do Palacio de Congresos

Eu subo esa costa moitos días para ir a currar, é o meu camiño express cando teño prisa. Cando vou con tempo sigo recto por Juan Flórez. A verdade é que algo me costaba, pero era un momento, ainda que agora parece que a bici sube soa por ela.

De todos modos algunha outra alternativa hai para subir a Santa Margarida. Creo que se imos pola Praza de Portugal e logo Paseo das Pontes hai máis metros de subida pero é moito máis levadeira.
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado   Visitar sitio web del autor
Xiana

Votos: 3

MensajePublicado: Lun Jun 11, 2007 5:44 pm    Título del mensaje: Responder citando

Marcial escribió:
Eu subo esa costa moitos días para ir a currar, é o meu camiño express cando teño prisa... ainda que agora parece que a bici sube soa por ela.
De todos modos algunha outra alternativa hai para subir a Santa Margarida.

Xa non protesto máis (Marcial, entón te-las pernas de ferro... Wink ), de todas formas gústanme máis as alternativas ás costas... Rolling Eyes fíome de vós.
Zorzamoth

Reputación: 6.2Reputación: 6.2Reputación: 6.2Reputación: 6.2Reputación: 6.2Reputación: 6.2
Votos: 1

MensajePublicado: Mie Jun 13, 2007 11:42 pm    Título del mensaje: Responder citando

Eu dixen de facer masa non-barrios pero á verdade se xa lle temos collido o ritmo e ata hai certos compromisos pois eu encantado de continuar o tour. As outras dúas propostas parécenme máis interesantes de feito, persoalmente penso que me decantaría polo de Monelos se xa estaba iso máis falado.

O das 25 bicis e dar unhas clases de iniciación a montar en bicicleta soa ben, buscando moi básicamente atopei o método de iniciación de adultos á bicicleta de Kalapie (asociación de ciclousuarios de San Sebastián se mal non lembro) e estes outros consellos xa máis orientados a rapaces pero que tamén poden servir.

Penso que era concretamente no segundo vídeo de este fío onde aparecían as clase de Kalapie, de todos modos forman os tres unha reportaxe interesante por se alguén non os viu, gracias Jose por colgalos.

Saúdos! Wink

¿Me das un abrazo?
rotor
Administrador

MensajePublicado: Jue Jun 14, 2007 11:54 pm    Título del mensaje: Responder citando

falei con Ramón Huesa, o presi de Monelos e prefire que o deixemos para setembro-outubro, que nestes meses pechan as actividades e están en cuadro

Estou esperando resposta de Santa Margarida

Se alguén ten contactos con outras asociacións pode ser o momento de falarlles do tema...

vémonos na bici
Zorzamoth

Reputación: 6.2Reputación: 6.2Reputación: 6.2Reputación: 6.2Reputación: 6.2Reputación: 6.2
Votos: 1

MensajePublicado: Sab Jun 16, 2007 3:28 pm    Título del mensaje: Responder citando

Pois se facemos o de Santa Margarida con clases de iniciación á bici incluídas, gustaríame apuntarme de profe se estou disponible (tamén ando pendente de fechas de oposición Confused ). E mesmo se non se fai desta vez, pois para cando sexa...

¿Me das un abrazo?
rotor
Administrador

MensajePublicado: Lun Jun 18, 2007 5:42 pm    Título del mensaje: Responder citando

Os de santa margarida vanse reunir a próxima semán, en principio Olga (a nova presidente) prefire o mes de agosto por ter máis tempo para preparalo.

De feito, imos ter que andar moi rápidos se queremos contactar con asociación pra xulio.

veña, a preguntar no voso barrio
exentos: xiana, emilio, eu e jase (barrios xa feitos masa)

Estou mirando as asociacións e hai moitas que estan por rutas onde pasamos case sempre...cidade-MariaPita-Ensanche-Juan Florez
-ensenada del Orzán-cuatro caminos

podemos falar co Isaac que mire unha ruta que pase por todos este barrios do centro e convocar a 5 ou 6 dunha tacada...
pero esto tería que quedar para outubro ou novembro...

algunhas direccións por se alguén vive pola zona e quere tantear....

están todas na páxina do concello.

Asociación de vecinos Uxío Carré Eirís

* Calle Cabañas (2ª Travesía Eiris) 23, Bj. 15009 A Coruña
* 626 109 515 - 981 295 203
* 981 295 203

Asociación de vecinos del Ventorrillo

* Calle Alcalde Salorio Suárez 26, Bj. 15010 A Coruña
* 981 264 646
* 981 264 646
* http://www.ventorrillo.org
* vecinos@ventorrillo.org

Asociación de vecinos de La Zapateira

* Carretera Zapateira Urbanización Utreya 31. 15008 A Coruña
* 637 722 485
* azapateira@gmail.com

Asociación de vecinos de Matogrande novo centro

* Calle Enrique Mariñas Romero 26, 8º. 15009 A Coruña
* 609 874 286
* 981 130 307
* matogrande@yahoogroups.com

Asociación de vecinos de Feans

* Lugar Feans 33, Bj. 15190 A Coruña
* 657 924 420

Asociación de vecinos Agra del Orzán

* Calle Entrepeñas 38, Sot. 15010 A Coruña
* 981 273 305
* 981 273 305

Asociación de vecinos A Granxa

* Calle Rafael Alberti 18, 3º D. 15008 A Coruña
* 981 286 682

Asociación de vecinos La Marina - Zona Centro

* Calle Riego de Agua 7, 2º. 15001 A Coruña
* 626 892 358
* avvlamarina@latinmail.com

Asociación de vecinos Os Rexumeiros - Castro de Elviña

* Lugar Castro Elviña 64, Bj. 15192 A Coruña
* 981 174 322
* 981 174 322

Asociación de vecinos os nosos lares - Palavea

* Lugar Palavea (Mercado Municipal de Palavea) s/n. 15009 A Coruña
* 628 703 413
* grazymguardado@yahoo.es

Asociación de vecinos Nuevo Mesoiro

* Avda. Novo Mesoiro 20, 9º B. 15190 A Coruña
* 675 553 798
* http://www.mesoiro.net
* mesoiro@gmail.com

Asociación de vecinos Nostian

* Lugar Nostián 7, Bj. 15008 A Coruña
* 981 266 280

Asociación de vecinos Loureiro San Pedro De Visma

* Carretera San Pedro de Visma (Centro Cívico) s/n. 15011 A Coruña
* 981 272 425
* 981 272 425
* loureirovisma@hotmail.com

Asociación de vecinos Francisco Rodríguez Otero Labañou - San Roque - Zona escolar

* Calle Nuestra Señora del Perpetuo Socorro 13, Bj. 15011 A Coruña
* 981 128 607 - 981 140 979
* 981 140 979

Asociación de vecinos Eusebio da Guarda zona Juan Flórez

* Calle Pozo 11, Bj. 15005 A Coruña
* 981 151 512 - 981 151 528
* 981 169 257

Asociación de vecinos Ensenada del Orzán

* Calle San Andrés 36, Bj. 15003 A Coruña
* 679 355 288
* aurelopez22@hotmail.com

Asociación de vecinos el Ensanche

* Plaza Recife 5, 8º B. 15004 A Coruña
* 629 681 421
* http://www.elensanche.org
* info@elensanche.org

Asociación de vecinos de O Birloque Os Anxos y San Cristóbal das Viñas

* Avda. Glasgow 5, Bj. 15008 A Coruña
* 981 283 111
* 981 283 111
luisete 104

MensajePublicado: Lun Jun 18, 2007 7:00 pm    Título del mensaje: Responder citando

ocorreseme que a falta de barrios, non sei se pra xullo, pero estaría moi den facer unha nos polígonos (a grela e pocomaco) coa idea de fomentar o uso da bici nos centros de traballo, e tendo en conta o inmensa que pode ser unha caravana coma as que sofren eses traballadores a diario. estaria ben explicar alí os resultados da carreira dos medios e tamén montar unha especie de cursiño de suxerencias para facer mais cómodo o seu uso entre xente que non a usa frecuentemente por ser "incomoda" (explicar rutas, accesorios que faciliten o transporte, normas de circulación acordes o cilousuario, etc.). Sei que en pocomaco teñen un local e unha asociación. se vos parece, podiase mirar de facer unha masa nos polígonos ou unha en cada ún. eu podo preguntar en pocomaco xa que meu irmán traballa alí. a ver que vos parece.
Josiño
Administrador

MensajePublicado: Mar Jun 19, 2007 9:08 am    Título del mensaje: Responder citando

Suxerente,dificil pero moi suxerente.
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado [ Oculto ] Visitar sitio web del autor
Marcial
Administrador

MensajePublicado: Lun Jun 25, 2007 12:52 pm    Título del mensaje: Responder citando

Ola de novo

Parece que a masa do mes que ven todavía non ten forma jeje. Quizais poderiamos non facela especial de ningún barrio, pero a fagamos nun barrio ou non, estaría ben intentar publicitala un pounquiño para aproveitar o tirón da ciclonudista e que agora hai máis xente que nos coñece, polo menos recordarlles que hai unha nova masa crítica. Agora con moita xente da que coincido falar da masa me din, pois non sei, que son os que fixeron a ciclonudista non?

Eu agora mesmo teño o contacto da Asociación Alexandre Bóveda, que ten sede no centro (Rúa dos Olmos), polo que este mes ou outro calqueira pódese facer unha especial "centro", sen necesidade de intentar espertar o interese das asociacións de veciños que cubren o centro (que son varias). Ademáis esta asociación funciona moi ben a nivel difusión, xa que conta cun número de socios importante e mandan notas de prensa que os periódicos normalmente recollen. Teñen un salón de actos bastante chulo, con capacidade para unhas corenta persoas (así a ollo) e con proxector.

Habería que levar un discurso o máis ordeado posible, xa que posiblemente teriamos bastante audiencia, e pensar nun título da conferencia-coloquio que resulte atractivo e identificativo do que imos falar.

Poñémonos as pilas???
Moncho do Orzán

Reputación: 7.6Reputación: 7.6Reputación: 7.6Reputación: 7.6Reputación: 7.6Reputación: 7.6Reputación: 7.6

MensajePublicado: Lun Jun 25, 2007 9:17 pm    Título del mensaje: Responder citando

A min parece-me óptimo! Eu esta semana estarei en Vigo, pero endiante xa andarei pola Coruña (máis ou menos de vacacións) e xa me podo centrar máis nos asuntos da masa e axudar no que se precise. Tentarei facer algún deseño para publicitar esta masa (conste que o mellor xeito de dar-lle publicidade é de boca a orella).

Concordo con Marcial: despois da ciclonudista temos máis tirón e hai que poñer-se as pilas!!! Wink

Saude!
Marcial
Administrador

MensajePublicado: Mar Jun 26, 2007 12:22 am    Título del mensaje: Responder citando

Parece ser que na Agra do Orzán están bastante interesados en facer conferencias no seu local, ou sexa que debemos telo en conta. Díxomo Roberto, o presi da Alexandre Bóveda, que tamén coñece a Manel polo visto Smile

Quizás poidamos de todos modos tomarnos un descanso en canto a conferencias se a xente prefire un respiro, iso sí, haberá que promocionar a masa deste mes igualmente o que poidamos, que temos ahí todavía por cumplir o obxectivo de chegar a 100 participantes, e pode que o logremos pronto (de momento o record está en 90).
Io
Invitado

MensajePublicado: Dom Jul 01, 2007 10:41 pm    Título del mensaje: Masa do mes de Xullo Responder citando

Eu penso que este verán deberiamos invadir o paseo maritimo, penso que teríamos que ocupar os dous carriles dos coches e tamén o do tranvía, paralizar en certa medida o paso motorizado (polo menos nun sentido) e intentar a conplicidade do peón, no verán deberíamos aproveitar o abarrote de xente que nun día bo pasea polo paseo marítimo (haber si hai sorte).
UN SAÚDO
Marcial
Administrador

MensajePublicado: Lun Jul 02, 2007 8:29 am    Título del mensaje: Responder citando

Graciñas pola suxerencia Io. A verdade é que sí parece apropiado pasar por ahí precisamente agora en verán que hai moita xente paseando.

Aproveito para animar a tod@s a promocionar a nosa marcha, obxectivo: chegar aos 100 participantes. O noso tope está en 90, ou sexa que cun pouco de ilusión por parte de tod@s lograremos superar esa barreira psicolóxica. E para que poidades valorar realmente o que estamos conseguindo en Coruña, unha noticia da masa de Lisboa (lembrade, unha cidade de máis de 3 millones de habitantes):

Bicicletada de Junho

Esta sexta tivemos a maior bicicletada de sempre em Lisboa, com 60 participantes, a primeira (?) presença de um político e uma tímida cobertura da RTP. Houve várias bandeiras, milhares de panfletos, t-shirts pintadas, t-shirts estampadas de propósito. Como sempre os lisboetas mostraram-se curiosos pela bicicletada ... descontando os também habituais stressados do volante, felizmente poucos, que não querem perceber que 60 bicicletas provocam menos trânsito que 60 automóveis.
A política presente foi a candidata à CML Helena Roseta, que percorreu a quase totalidade deste passeio por uma mobilidade mais amiga do ambiente. Mais uma candidatura à CML a dar a devida importância à bicicleta na cidade. Parabéns Helena Roseta!

E tu, quando vens?

Fonte: Bicicletada de Junho
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Masa Crítica Coruña -> Masas Críticas Mensuales Todas las horas están en GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2  Siguiente
Página 1 de 2

Saltar a: