Publicado: Vie Ene 19, 2007 10:32 amTítulo del mensaje: Incidentes noutras masas do mundo
Aquí vai un curioso video do que pode chegar un incidente cun "estúpido" automovilista, e digo o de estúpido non só porque calquera que recurra á agresión para resolver os seus problemas (neste caso inxustificados) xa se pode considerar así, pero é que agrede a un ciclista que vai nun grupo doutros 20 ou 30 ciclistas, sorte que tivo de que non o patearan moito máis (iso demostra que os ciclistas, salvo a reacción primeira de respostar á agresión, son xente civilizada).
¿Estaría o noso erasmus polaco infiltrado por ahí?
Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940
Publicado: Vie Ene 19, 2007 7:16 pmTítulo del mensaje:
Alaaaaaa. y el del coche se mete con un tio que le puede y con 20 mas...
que valor... _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor--------->
Publicado: Vie Ene 19, 2007 7:37 pmTítulo del mensaje:
A mi lo que más me sorprende del video es que al conductor le estan dando y su unica reacción es intentar coger el móvil,¿Que tiene?¿un movil que dispara balines?
Publicado: Vie Ene 19, 2007 8:47 pmTítulo del mensaje:
Jejeje, iso é o triste, que collía o móbil para chamar á poli (da unha explicación en inglés nun comentario), como querendo dicir: como me peguedes máis vaivos caer o pelo, ainda que pola cara de susto que se lle quedou cando se viu rodeado creo que xa era un tic nervioso máis que outra cousa.
O que pasa é que esta xente ata ten a idea de que a poli vailles facer caso a eles porque van en coche. É dicir, ata se sinten superiores a tí porque eles van en coche e tí en bici. É como se lle foran a dicir ao poli: e que eu, un home de pro que vou circulando libremente pola rúa co meu estupendo coche, e chegan estos varandas e delincuentes das bicis e se me poñen diante a propósito por fastidiar, claro... sería mellor que os detivese a todos e listo.
Nin que dicir ten (supoño que o leríades) que a poli os parou máis lonxe, pero non fixeron nada despois de escoitar a versión dos ciclistas, evidentemente, porque a versión do automovilista seguro que sería tan fundamentada coma a que puxen máis arriba jejeje.
Publicado: Jue Ene 25, 2007 7:20 pmTítulo del mensaje:
Eu penso q o coche saca o peor das persoas, e se o tio inda por riba ten un mal dia, de seguro que a vai liar. Non me sorprenderia que algun dia nos teñamos un altercado deste tipo, cun conductor estresado.
Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940
Publicado: Jue Ene 25, 2007 7:22 pmTítulo del mensaje:
EEEEH TU QUE ESTA EN VERDE!!!!
ACELERA UN POCO!!!!
MIRA ESTE QUE MANERA DE APARCAR....
aqui espero que no, si tapamos una rotonda los coches hacen una cosa rara, dan la vuelta por donde no es y punto... _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor--------->