Índice de Masa Crítica Coruña Foro Masa Crítica Coruña

Pincha no debuxo para ir ao foro das Masas Críticas Galegas
  • Compartir Foro Masa Crítica Coruña en:

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

GARDAR A BICI

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Masa Crítica Coruña -> Recomendacións
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
Josiño
Administrador

MensajePublicado: Lun Mar 12, 2007 2:06 pm    Título del mensaje: GARDAR A BICI Responder citando

O mellor sería que cadaun de nós puidesemos contar cómo gardamos a bici na casa,no traballo,ou cando imos tomar unhas garimbas.
Eu por exemplo xa conseguin metela en casa,non teño trasteiro e no garaxe non lles molaba a idea,e a verdade é que foi menos traumático do que pensaba:

O único problema é cando ben un pouco mollada ou sucia,o que fago é metela na cociña e limpala e secala cun trapiño, e lista pra volver o seu lugar.Polo demáis ,cabe no ascensor de pe,perfectamente e ningún problema máis.

No tema das cervexas eu opto normalmente por un contenedor,a deixo do lado da calzada pra evitar tentacións a peaton-ladrón e pra non ser víctima dos aparcamentos co coche "de oído" (si, cando agardamos a escoitar o toque da defensa co contenedor pra maniobrar),e así evitar que toquen coa bici os 700 kg de coche.

Ultima edición por Josiño el Jue Mar 15, 2007 6:07 pm; editado 1 vez
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado [ Oculto ] Visitar sitio web del autor
JaSe

MensajePublicado: Mie Mar 14, 2007 8:55 pm    Título del mensaje: Responder citando

Yo la estuve dejando colgada de un gancho en el garaje pero nunca mas, tengo la rueda rota de tanto colgar y descolgar...
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado [ Oculto ] MSN Messenger
Josiño
Administrador

MensajePublicado: Mie Mar 14, 2007 11:02 pm    Título del mensaje: Responder citando

Que putada,¿y no la puedes colgar del cuadro?

Por otra parte, una muy buena solución es tener una plegable,no podremos decirle al jefe que llegamos tarde por culpa del tráfico pero sin duda las ventajas son enormes,mirad:

Para guardarla en casa sin problema,y llevarla con nosotros a nuestro lugar de trabajo e incluso cuando vamos de garimbas y no sabemos muy bien a que hora pasa el camión de la basura Wink Wink
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado [ Oculto ] Visitar sitio web del autor
Marcial
Administrador

MensajePublicado: Jue Mar 15, 2007 1:17 am    Título del mensaje: Responder citando

Pois sí, a dúbida de hora de pasada do camión da basura deu lugar a máis dun problema jejeje.

Eu en casa a teño no trasteiro, que está na pranta -1, co cal é moi moi cómodo, chegar ao portal, baixar unhas escaleiras e xa estou alí. Non me podo queixar. E de colgada nada, tranquilamente apoiada na parede jejeje.
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Masa Crítica Coruña -> Recomendacións Todas las horas están en GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Saltar a: