|
Foro Masa Crítica Coruña

Pincha no debuxo para ir ao foro das Masas Críticas Galegas
- Compartir Foro Masa Crítica Coruña en:
|
| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun Mar 12, 2007 2:06 pm Título del mensaje: GARDAR A BICI |
|
|
O mellor sería que cadaun de nós puidesemos contar cómo gardamos a bici na casa,no traballo,ou cando imos tomar unhas garimbas.
Eu por exemplo xa conseguin metela en casa,non teño trasteiro e no garaxe non lles molaba a idea,e a verdade é que foi menos traumático do que pensaba:
O único problema é cando ben un pouco mollada ou sucia,o que fago é metela na cociña e limpala e secala cun trapiño, e lista pra volver o seu lugar.Polo demáis ,cabe no ascensor de pe,perfectamente e ningún problema máis.
No tema das cervexas eu opto normalmente por un contenedor,a deixo do lado da calzada pra evitar tentacións a peaton-ladrón e pra non ser víctima dos aparcamentos co coche "de oído" (si, cando agardamos a escoitar o toque da defensa co contenedor pra maniobrar),e así evitar que toquen coa bici os 700 kg de coche.
Ultima edición por Josiño el Jue Mar 15, 2007 6:07 pm; editado 1 vez |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Mie Mar 14, 2007 8:55 pm Título del mensaje: |
|
|
Yo la estuve dejando colgada de un gancho en el garaje pero nunca mas, tengo la rueda rota de tanto colgar y descolgar... _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Mie Mar 14, 2007 11:02 pm Título del mensaje: |
|
|
Que putada,¿y no la puedes colgar del cuadro?
Por otra parte, una muy buena solución es tener una plegable,no podremos decirle al jefe que llegamos tarde por culpa del tráfico pero sin duda las ventajas son enormes,mirad:
Para guardarla en casa sin problema,y llevarla con nosotros a nuestro lugar de trabajo e incluso cuando vamos de garimbas y no sabemos muy bien a que hora pasa el camión de la basura  |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Jue Mar 15, 2007 1:17 am Título del mensaje: |
|
|
Pois sí, a dúbida de hora de pasada do camión da basura deu lugar a máis dun problema jejeje.
Eu en casa a teño no trasteiro, que está na pranta -1, co cal é moi moi cómodo, chegar ao portal, baixar unhas escaleiras e xa estou alí. Non me podo queixar. E de colgada nada, tranquilamente apoiada na parede jejeje. |
|
|
 |
|
|