|
Foro Masa Crítica Coruña

Pincha no debuxo para ir ao foro das Masas Críticas Galegas
- Compartir Foro Masa Crítica Coruña en:
|
| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Marcial Administrador

|
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Mar Jul 03, 2007 1:19 pm Título del mensaje: |
|
|
| Hay que decir que la ordenanza de tráfico de A Coruña no obliga a llevar casco al circular en bici por ciudad,pero he de decir que yo lo llevo y recomiendo llevarlo; no es que me haya llevado ningún susto pero no me supone ningún sacrificio y pienso que en caso de una caida mala si puede ser eficaz. |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Mar Jul 03, 2007 2:56 pm Título del mensaje: |
|
|
Pois si, o cal está moi ben, así tes a opción de usalo ou non segundo creas convinte. Ou tamén o máis lóxico que é usalo cando vas a facer unha ruta fixa (ex. casa-traballo ou casa-clases) e non usalo cando por exemplo vas de recados (a verdade é que ir deixando a bici nun sitio e outro, quitar e poñer casco e cargar con el resulta bastante incómodo).
Eu persoalmente non uso casco. É certo que pode vir ven nalgún caso moi concreto, especialmente se caes ti só ou te rozan a moi pouca velocidade e fan que caias. De todos modos asumo ese moi pequeno risco, como asumo que me poda caer unha maceta na cabeza un día de vento. Como creo que xa está claro, se te atropela un coche é insignificante senón nulo o efecto do casco de bici.
Pode que empece a usar o casco ás veces no futuro, pero máis ben pensando nun traxecto fixo e onde poda deixar o casco sen ter que cargar con el. Ademais recoñezo que a miña vena rebelde (un pouco inútil ás veces si) fai que canto máis me digan que debería levar casco menos gañas teño de levalo, estou farto de escoitar a condutores ou outra xente dicir que leve casco, que patatín e patatán, pero nunca escoito a esa xente dicir aos coches que pasan de 80 que deberían ir máis despacio ou esixir que se reduza a velocidade en cidade, sendo estas dúas medidas si realmente efectivas para a miña seguridade e levar o casco sería dunha efectividade moi dubidosa.
Por outra banda, o casco dentro de un coche sería moi efectivo en caso de accidente, de feito en competición (F1, rallies, ...) o levan sen excepción, pero ninguén se preocupa de que a xente leve cascos nos coches e si nas bicis, porque?
En definitiva, conducide con moita precaución, cos ollos ben abertos, cumpride certas normas para a vosa seguridade, non fagades o tolo e tede en conta que a rúa non e só para vos e tede en conta todo o que tedes arredor, e ademais, se os parece convinte usade o casco como elemento de seguridade, especialmente se non facedes nada do que menciono anteriormente (cousa que non recomendo incluso levando casco).
Mais información: The case against bicycel helmets and legislation (Colin Clarke, Hon Sec Cyclists' Touring Club) |
|
|
 |
|
|