| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
rotor Administrador

|
Publicado: Dom Jun 17, 2007 7:00 pm Título del mensaje: cociña solar o sábado 23 |
|
|
Como moitas saberedes, o día 21 de xuño, coincidindo co solsticio de vrao, celebrase o Día do Sol
Tamen sabedes que na masa tendes varios suprefrikis solares.
Pois ben, o vindeiro sábado 23, imos celebrar o noso especial día do sol, e por fín, se o tempo acompaña, faremos unha comida solar.
Así que os que tendes que estudiar xa lle podedes ir sacando horas todolos días, para que finalmente, o sábado, teñades un par de horiñas para nos acompañar.
Non haberá confirmación ata o xoves, pero con toda seguridade vaise celebrar no parque de Santa Margarida.
Imos necesitar colaboradores e colaboradoras, cociñeiras e porteadoras, ou cociñeiroporteadoras, que para estos casos é o mellor.
así que ide preparando o gusto e o olfato, que o sábado ides flipar....
por suposto, todos os masacritiqueiros estades invitados a asistir á comida...pero interesa que vos pronunciedes canto antes para calcular canto pode sair por testa e o que temos que comprar
viva o sol
 |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Lun Jun 18, 2007 1:09 am Título del mensaje: |
|
|
| Eu non estarei en Coruña, o finde de San Xoán é tradición ir a unha praia apartada e acampar todo o finde, facer unha fogatiña e pasar un par de días en contacto coa terra e o mar. Xa me contaredes que tal, pasádeo ben!!! |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun Jun 18, 2007 8:00 am Título del mensaje: |
|
|
Alí estarei ca miña bici e as miñas alforxas do trinque.  |
|
|
 |
rotor Administrador

|
Publicado: Lun Jun 18, 2007 5:53 pm Título del mensaje: |
|
|
van vir de santiago Xan Duro, María e o pequeno Chano
veña....que temos moitas K's, fornos e unha shefler, podemos dar de comer a milleiros de millleiros de ciclousuarios
por certo, tamén necesitamos voluntarios, non so comensales
Jose, ti, si queres comer, xa podes vir espido, mira que utilizar a unha pobre muller octoxenaria como excusa |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun Jun 18, 2007 6:29 pm Título del mensaje: |
|
|
moita comida,moita comida pero aquí non se fala do bebercio, as garimbas as levamos da casa ou qué?
pd: Manel, a excusa da avoa é valida pra o ano que ven, este ano non podia ir á ciclonudista por ter que chapar  |
|
|
 |
monica

|
Publicado: Lun Jun 18, 2007 6:53 pm Título del mensaje: |
|
|
| Xa que o día da ciclonudista non puiden cociñar espero poder facelo agora. |
|
|
 |
sonia

|
Publicado: Lun Jun 18, 2007 6:59 pm Título del mensaje: comida solar |
|
|
Nós o sábado imolo ter un pouco complicado, antes da 1 non creo que poda ser posible chegar e aínda así... e paco o mesmo ou máis tarde, se a isa hora aínda podemos axudar nalgo avisade.
Un biquiño. _________________ SONIA |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Lun Jun 18, 2007 10:09 pm Título del mensaje: |
|
|
yo estare en mallorca, si no iba _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
mendalerenda

|
Publicado: Mie Jun 20, 2007 9:59 am Título del mensaje: Cuenta conmigo |
|
|
Ahí estaremos pá lo que sea... ummm que rica la comida sooolar  _________________ Maru |
|
|
 |
xanxo

Votos: 1
|
Publicado: Mie Jun 20, 2007 8:05 pm Título del mensaje: outro mais |
|
|
Boeno, salvo causa de forza maior, pois eu tamén irei.
Levo comida ou bebida? |
|
|
 |
sonia

|
Publicado: Jue Jun 21, 2007 7:05 pm Título del mensaje: comida solar |
|
|
...isto... non sei se quedou claro, Paco e máis eu iremos ver se comemos algo, así que se temos que levar algo avisade, e contade con nós para compartir gastos (loxicamente), ou se queredes que levemos bebida, o que sexa avisade. _________________ SONIA |
|
|
 |
io Invitado
|
Publicado: Jue Jun 21, 2007 7:19 pm Título del mensaje: pa comer hai xente |
|
|
Eu tamén apúntome para o Sábado, xa teño gañas de ver furrular as cociñas solares;
Manel, se queredes que encargue as sardiñas...bueno mellor chámote mañá (venres) e falamos.Vémonos na bici... e nas encherolas. |
|
|
 |
rotor Administrador

|
Publicado: Jue Jun 21, 2007 10:23 pm Título del mensaje: NON HAI COMIDA SOLAR |
|
|
mexan por nos
ben, pois queda suspendida a comida do sábado por razós máis que comprensibles...
eu estou acumulando tantas tantas janas que cando veña bo tempo vou facer comida pra 5000 persoas
quedades convocados para cando o anticiclon se poña onde se ter que poñer, pendón, que es un pendo
pd: jose cariño, non teño prisa, cando sexas urbanista total e xa non te quede ningún "comodín familiar" seguiremos a facer ciclonudistas |
|
|
 |
|