Índice de Masa Crítica Coruña Foro Masa Crítica Coruña

Pincha no debuxo para ir ao foro das Masas Críticas Galegas
  • Compartir Foro Masa Crítica Coruña en:

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

cocido ciclista

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Masa Crítica Coruña -> Comidas, Cenas e Pinchos
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
rotor
Administrador

MensajePublicado: Vie Ene 26, 2007 12:31 pm    Título del mensaje: cocido ciclista Responder citando

xa estamos no antroido, que tal unha cacholada ou butelada....

facemos unha ceno o día 2 de febreiro despois da masa....?
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado  
jesus
Administrador

Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8

MensajePublicado: Vie Ene 26, 2007 3:39 pm    Título del mensaje: Responder citando

Por min perfecto!!! la
Marcial
Administrador

MensajePublicado: Vie Ene 26, 2007 9:01 pm    Título del mensaje: Responder citando

Eu desgraciadamente creo que nunca máis na miña existencia (polo menos iso parece) me poderei quedar a tomar algo (sexa cena ou tapa) despois da masa, porque empezaremos a prepara unha obra de teatro e entre as múltiples ocupacións de tod*s o único día que quedaba era o venres, ou sexa que teño ensaio os venres ás 21:30h sad7

A menos que consiga cambiar o día de ensaio (que o vexo moi difícil) creo que de momento pasarei unhas cantas masas sen pincho posterior, co que me molaba.

Ou sexa que pasádeo ben na laconada e xa me contaredes.

P.D. Xa pegamos Jase e eu uns cantos carteis en cafés e bares do centro e na librería Sisargas (en Monte Alto).
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado   Visitar sitio web del autor
sonia

MensajePublicado: Sab Ene 27, 2007 1:18 pm    Título del mensaje: laconada Responder citando

eu tamén me apunto,e paco tamén, así que xa somos dous máis¡¡¡¡ e despois chupitos¡¡¡¡¡
Xiana

Votos: 3

MensajePublicado: Mar Ene 30, 2007 2:56 pm    Título del mensaje: Responder citando

Eu espero non tar incubando unha gripe porque teño ghanas de laconada!!! Manel, vai quedar ao final pra este venres ou vaise cambiar?? porque ademáis moita xente non entra no Foro e non se vai enterar, non??
JaSe

MensajePublicado: Mar Ene 30, 2007 4:41 pm    Título del mensaje: Responder citando

Eu non podo ir porque xusto despois teño capoeira, e teño que ir correndo ata riazor, pero o marzo o cambian para as 22:00.
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado [ Oculto ] MSN Messenger
jesus
Administrador

Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8

MensajePublicado: Mie Ene 31, 2007 9:26 am    Título del mensaje: Responder citando

Marcial escribió:
Eu desgraciadamente creo que nunca máis na miña existencia (polo menos iso parece) me poderei quedar a tomar algo (sexa cena ou tapa) despois da masa, porque empezaremos a prepara unha obra de teatro e entre as múltiples ocupacións de tod*s o único día que quedaba era o venres, ou sexa que teño ensaio os venres ás 21:30h sad7

A menos que consiga cambiar o día de ensaio (que o vexo moi difícil) creo que de momento pasarei unhas cantas masas sen pincho posterior, co que me molaba.

Ou sexa que pasádeo ben na laconada e xa me contaredes.

P.D. Xa pegamos Jase e eu uns cantos carteis en cafés e bares do centro e na librería Sisargas (en Monte Alto).

Non digas eso home, deixao nun "de momento" Very Happy Aupa marcial!!!!!notworthy
sonia

MensajePublicado: Mie Ene 31, 2007 1:27 pm    Título del mensaje: cocido ciclista Responder citando

Penso coma Xiana que é mellor que se mande unha mensaxe a lista, xa que hai moita xente que non nos mira¡¡¡¡¡¡¡¡ e xa é mércores.......
Marcial
Administrador

MensajePublicado: Mie Ene 31, 2007 1:40 pm    Título del mensaje: Responder citando

Mandádelle un correo a Manel, para ver se quería reservar nalgún sitio ou en qué queda a cousa, e logo enviade aviso á lista de correo (dependendo de se hai reserva ou non pode ser simplemente un aviso ou non). Quizais esté esperando a falalo hoxe na conferencia cos que vaiamos ou quizá tirou a pedra e escondeu a man laughing5

Eu como non vou prefiro non ser o organizador do evento, non sería moi lóxico happy4

O correo de Manel é de yahoo.es (manelmalde).
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado   Visitar sitio web del autor
Xiana

Votos: 3

MensajePublicado: Mie Ene 31, 2007 2:17 pm    Título del mensaje: Responder citando

OK, Marcial. Penso que tou un pouquiño millor da farinxite asi que irei un ratiño á Carreira de Medios, e, supoño que xa falaremos alí con Manel de concretar día, hora e lugar...
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Masa Crítica Coruña -> Comidas, Cenas e Pinchos Todas las horas están en GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Saltar a: