| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
rotor Administrador

|
Publicado: Vie Ene 26, 2007 12:31 pm Título del mensaje: cocido ciclista |
|
|
xa estamos no antroido, que tal unha cacholada ou butelada....
facemos unha ceno o día 2 de febreiro despois da masa....? |
|
|
 |
jesus Administrador

|
Publicado: Vie Ene 26, 2007 3:39 pm Título del mensaje: |
|
|
Por min perfecto!!!  |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Vie Ene 26, 2007 9:01 pm Título del mensaje: |
|
|
Eu desgraciadamente creo que nunca máis na miña existencia (polo menos iso parece) me poderei quedar a tomar algo (sexa cena ou tapa) despois da masa, porque empezaremos a prepara unha obra de teatro e entre as múltiples ocupacións de tod*s o único día que quedaba era o venres, ou sexa que teño ensaio os venres ás 21:30h
A menos que consiga cambiar o día de ensaio (que o vexo moi difícil) creo que de momento pasarei unhas cantas masas sen pincho posterior, co que me molaba.
Ou sexa que pasádeo ben na laconada e xa me contaredes.
P.D. Xa pegamos Jase e eu uns cantos carteis en cafés e bares do centro e na librería Sisargas (en Monte Alto). |
|
|
 |
sonia

|
Publicado: Sab Ene 27, 2007 1:18 pm Título del mensaje: laconada |
|
|
eu tamén me apunto,e paco tamén, así que xa somos dous máis¡¡¡¡ e despois chupitos¡¡¡¡¡ _________________ SONIA |
|
|
 |
Xiana

Registrado: 03 Nov 2006 Mensajes: 180 Ubicación: Os Castros_A Coruña
   Votos: 3
|
Publicado: Mar Ene 30, 2007 2:56 pm Título del mensaje: |
|
|
| Eu espero non tar incubando unha gripe porque teño ghanas de laconada!!! Manel, vai quedar ao final pra este venres ou vaise cambiar?? porque ademáis moita xente non entra no Foro e non se vai enterar, non?? |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Mar Ene 30, 2007 4:41 pm Título del mensaje: |
|
|
Eu non podo ir porque xusto despois teño capoeira, e teño que ir correndo ata riazor, pero o marzo o cambian para as 22:00. _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
jesus Administrador

|
Publicado: Mie Ene 31, 2007 9:26 am Título del mensaje: |
|
|
| Marcial escribió: | Eu desgraciadamente creo que nunca máis na miña existencia (polo menos iso parece) me poderei quedar a tomar algo (sexa cena ou tapa) despois da masa, porque empezaremos a prepara unha obra de teatro e entre as múltiples ocupacións de tod*s o único día que quedaba era o venres, ou sexa que teño ensaio os venres ás 21:30h
A menos que consiga cambiar o día de ensaio (que o vexo moi difícil) creo que de momento pasarei unhas cantas masas sen pincho posterior, co que me molaba.
Ou sexa que pasádeo ben na laconada e xa me contaredes.
P.D. Xa pegamos Jase e eu uns cantos carteis en cafés e bares do centro e na librería Sisargas (en Monte Alto). |
Non digas eso home, deixao nun "de momento" Aupa marcial!!!!! |
|
|
 |
sonia

|
Publicado: Mie Ene 31, 2007 1:27 pm Título del mensaje: cocido ciclista |
|
|
Penso coma Xiana que é mellor que se mande unha mensaxe a lista, xa que hai moita xente que non nos mira¡¡¡¡¡¡¡¡ e xa é mércores....... _________________ SONIA |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Mie Ene 31, 2007 1:40 pm Título del mensaje: |
|
|
Mandádelle un correo a Manel, para ver se quería reservar nalgún sitio ou en qué queda a cousa, e logo enviade aviso á lista de correo (dependendo de se hai reserva ou non pode ser simplemente un aviso ou non). Quizais esté esperando a falalo hoxe na conferencia cos que vaiamos ou quizá tirou a pedra e escondeu a man
Eu como non vou prefiro non ser o organizador do evento, non sería moi lóxico
O correo de Manel é de yahoo.es (manelmalde). |
|
|
 |
Xiana

Registrado: 03 Nov 2006 Mensajes: 180 Ubicación: Os Castros_A Coruña
   Votos: 3
|
Publicado: Mie Ene 31, 2007 2:17 pm Título del mensaje: |
|
|
| OK, Marcial. Penso que tou un pouquiño millor da farinxite asi que irei un ratiño á Carreira de Medios, e, supoño que xa falaremos alí con Manel de concretar día, hora e lugar... |
|
|
 |
|