| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Josiño Administrador

|
Publicado: Lun Ene 29, 2007 10:51 pm Título del mensaje: Candar a bici |
|
|
A ver,alguen que chegara a descubrir a mellor maneira pra deixar a bici atada e ben atada,vendo xente doutros lugares hai pra todos os gustos pero seica triunfan os candados grosos,con recubrimento plastico pra non facilitar o rachalo e a típica "u" bloquea radios,así non hai maneira de roubar as duas rodas,quedando o sillin un pouco abandoado,pero se alguen atopou outro xeito mellor que o diga.
A idea seria atar a "u" co candado e a bici e o contenedor?... |
|
|
 |
jesus Administrador

|
|
|
 |
Marcial Administrador

|
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Mie Feb 07, 2007 12:14 pm Título del mensaje: |
|
|
Bueno,pues viendo un poco los links,la conclusion es que la mejor manera de candar la bici es esta:
...o sea un candado tipo pitón y una u,atandolos entre si con el cuadro y el soporte de aparcamioento,el sillín o bien nos lo llevamos o podemos ponerle el candado especial http://www.luma.es/caste/catalogo/bicicletas/bicicletas.htm |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Mie Feb 07, 2007 12:29 pm Título del mensaje: |
|
|
O malo de todo isto é que a este paso necesitaremos un remolque para cargar con todos os candados que necesitaremos para deixar a nosa bici dun xeito seguro  |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Jue Mar 15, 2007 8:15 pm Título del mensaje: |
|
|
| A ver como carallo fago, pero lembro que en Londres a peña levaba a "u" fixa no cadro,pero non sei como! a piton a levo atada no transportin sen fallo,e mentres non dea coa solución de levar a "u" , tamen a levarei no transportin....tampouco son tantas cousas! |
|
|
 |
luisete 104

|
Publicado: Mie Abr 11, 2007 6:58 pm Título del mensaje: |
|
|
¡josiño! acabo de colocar na bici unha "u" que me trouxeron de alemaña. non sei se as hai por eiquí pero creo que en bici total saben algo diso.
aberta:
pechada _________________ o home 104 |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Mie Abr 11, 2007 7:12 pm Título del mensaje: |
|
|
Ummm...very interesting, canto custa? Porque non me pediches unha pra min? ....é coña, ten boa pinta, o que me rompe un pouco o esquema é que a esta u non podes candar a piton pero bueno, esta feten igual... |
|
|
 |
EU Invitado
|
Publicado: Dom Abr 22, 2007 1:26 pm Título del mensaje: |
|
|
| Oes pois estache ben de carallo. Pois podias falar pra que truxeran por encarja pra os que queiran. |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Vie Jun 01, 2007 12:25 pm Título del mensaje: |
|
|
Estuve leyendo otra vez las ordenanzas de tráfico del ayuntamiento, y os copio aquí lo que dice:
Vehículos de dos ruedas:
"Queda prohibido el estacionamiento de forma que estos vehículos queden encadenados o atados entre sí o a cualquier otro elemento no destinado a tal fin, o causen molestias a los demás usuarios de la vía"
Segun este texto no podemos candar la bici a ningun elemento de mobiliario urbano que no sea un aparcamiento para bicis...en mi calle no hay ni uno,en mi barrio no hay ni uno, ..,Por lo tanto yo voy a seguir candando la bici a farolas,contenedores y barandillas de diseño, y llamando al 010 para que me pongan aparcamientos de bicis,por lo menos en edificios públicos!  |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Vie Jun 01, 2007 12:36 pm Título del mensaje: |
|
|
Eu neste tema vexo un perigo posible. Cando empecen a facer algún aparcadoiro para bicis, os cales serán ben poucos, pode que empecen a esixir que aparquemos alí, co cal perdemos mobilidade.
Un coche podería (ainda que tan só se atopa aparcamento) aparcar diante de calquera sitio e nós tan só en unha ou dúas zonas por barrio. É dicir, para esixirnos que non candemos as bicis ás farolas ou barras da basura (eu sempre procuro que estorbe o menos posible) debería haber un aparcadoiro de bicis cada 50 (aconsellable) ou 100 metros mínimo, e iso é fácil de conseguir quitando un ou dous sitios para coches. |
|
|
 |
|