| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Marcial Administrador

|
Publicado: Sab Ene 13, 2007 12:37 am Título del mensaje: Bicycle Film Festival |
|
|
Acabo de atopar unha páxina que resulta bastante interesante: Bicycle Film Festival 2006
Parece que é un festival que se celebra unha vez ao ano en varias cidades do mundo. Curioso, botádelle un vistazo e me contades as vosas impresións.
Ben, a raíz disto, e sen ser exactamente igual, penso que poderíamos celebrar un mini-festival de videos de mobilidade se procuramos antes recopilar uns cantos. Sería unha excusa para pasar unha tarde entretida. |
|
|
 |
Xiana

Registrado: 03 Nov 2006 Mensajes: 180 Ubicación: Os Castros_A Coruña
   Votos: 3
|
Publicado: Mie Ene 17, 2007 11:02 pm Título del mensaje: |
|
|
Marcial, Marcial,... que saibas que o meu nivel de inglés non é moi elevado... proveino en italiano pero... que tal se o traduces ou resumes?? De todas formas xa mirarei a páx. con calmiña.
A idea tá captada, é moi interesante!! |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Jue Ene 18, 2007 4:45 pm Título del mensaje: |
|
|
A mi me paso mas o menos lo mismo, me aterrorize al ver que estaba todo en ingles, pero luego me di cuenta de que en clase me enseñaban ingles... _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
Xiana

Registrado: 03 Nov 2006 Mensajes: 180 Ubicación: Os Castros_A Coruña
   Votos: 3
|
Publicado: Jue Ene 18, 2007 6:09 pm Título del mensaje: |
|
|
Logo aprendiches algo!! Podes traducilo ti!!! hehehehe Eu prefiro poñe-los meus coñecementos en práctica o finde máis relaxadamente co diccionario en man!! |
|
|
 |
|