| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Marcial Administrador

|
Publicado: Mie Feb 07, 2007 5:20 pm Título del mensaje: Aparcadoiros para bicis |
|
|
A ver se conseguimos reunir aquí o maior número de aparcadoiros para bicis diferentes, e así comentamos cal pode ser o máis apropiado, o menos, ...
Descubrín un proxecto de aparcadoiros para bicis nas bocas do metro de Santiago de Chile. Teñen boa pinta. A noticia é Bici+metro: una bicicleta en las calles, un auto menos.
1ª Opción
2ª Opción
No artigo orixinal poderedes ver algunha das fotos ampliadas. Parecen interesantes as dúas propostas, ainda que a segunda eu a empregaría se contase cunha manivela ou similar para xirar o círculo de bicis, porque non ten moito sentido gastar enerxía eléctrica para aparcar as nosas bicis.
Ultima edición por Marcial el Vie Jun 22, 2007 1:00 pm; editado 1 vez |
|
|
 |
luisete 104

|
Publicado: Jue Feb 08, 2007 2:29 pm Título del mensaje: |
|
|
xenial esa información. sobre todo o primeiro tipo de aparcadoiro porque é o que menos ocupa. este tipo de propostas había que facerllas ver os nosos políticos (agora en precampaña pode ser bo que o vexan todolos grupos), xa que a promove un concello, quere eso dicir que probablemente terá viabilidade. estaría moi ben utilizar os exemplos de transporte público de bicicletas doutras cidades para concienciar eiquí a xente de que nun é unha utopía, que funciona. _________________ o home 104 |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Vie Feb 09, 2007 2:59 pm Título del mensaje: |
|
|
2100 Wave Series
Dunha empresa moi interesante (Saris) que fabrica aparcadoiros para bicis. Está dentro das Waves Racks. |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Vie Abr 20, 2007 1:58 pm Título del mensaje: |
|
|
Un novo e inxenioso sistema de aparcar bicis:
CyclePods para aparcar las bicicletas
O CyclePod é un sistema de deseño para aparcar bicicletas. Permite espazo simultáneo para 8 bicicletas, dentro dun espazo de dous metros cadrados.
O CyclePod é unha solución única que ademais de ter un deseño moderno e innovador, tamén aforra espazo. Unha CyclePod ocupa un 30% menos de espazo que un soporte de aparcadoiro tradicional.
Un deseño que xa gañou premio.
Fonte: CyclePods para aparcar las bicicletas
Páxina Oficial de Cyclepod
  |
|
|
 |
JaSe

Registrado: 10 Oct 2006 Mensajes: 129 Ubicación: Os Rosales/A Coruña.--.666781940

|
Publicado: Sab Abr 28, 2007 11:42 am Título del mensaje: |
|
|
Me encanta el ultimo. QUE ME LO PONGAN YA DELANTE DE MI CASAAAA!!! _________________ -->JaSe<--
<---------A metro y medio por farvor---------> |
|
|
 |
Moncho do Orzán

|
Publicado: Vie Jun 01, 2007 11:46 am Título del mensaje: |
|
|
| Acabo de pasar hoxe pola mañá por diante da igrexa castrense (Rúa do Pórtico de Santo André, a que baixa diante da Cova Céltiga) e vin que quitaron as prazas de aparcamento para os coches e puxeron un espazo para aparcar motos. Podiamos solicitar que instalen alí un aparcadoiro para as bicis. O espazo é amplo e queda a nada do centro. Que opinades? |
|
|
 |
Josiño Administrador

|
Publicado: Vie Jun 01, 2007 12:11 pm Título del mensaje: |
|
|
Pozí, como o facemos? 010? Eu chamo agora e lles deixo a suxerencia...deberiamos facelo todos...veña!
como candar la bici |
|
|
 |
bruji8688

|
Publicado: Vie Jun 01, 2007 5:31 pm Título del mensaje: |
|
|
De todos los aparcamientos para bicis que he visto este es el que más me convence, aunque no sea el más práctico... _________________ Chus y Luis - desde Ourense |
|
|
 |
Moncho do Orzán

|
Publicado: Lun Jun 04, 2007 1:14 pm Título del mensaje: |
|
|
| Jose escribió: | | Pozí, como o facemos? 010? Eu chamo agora e lles deixo a suxerencia...deberiamos facelo todos...veña! |
Gran idea! eu tamén vou chamar agora! Ademais espero dar-lles a vara na web do concello |
|
|
 |
Moncho do Orzán

|
Publicado: Jue Jun 07, 2007 4:13 pm Título del mensaje: |
|
|
Desde o concello respostaron-me onte (por teléfono, flipade...!!!) sobre o tema do aparcadoiro para bicis diante da Igrexa castrense, dicindo: "hai peticións máis numerosas e urxentes e o presuposto é limitado, pero estudiaremos o caso. Non podemos garantir nada. Graciñas pola colaboración." Eu quedei un pouco aparvado: como pode ser que non teñan cartos para catro ferros??? (e en cámbio temos: ascensor, milenium, palexco...).
Se alguén se anima a enviar máis peticións, estaria ben... |
|
|
 |
Marcial Administrador

|
Publicado: Jue Jun 07, 2007 4:26 pm Título del mensaje: |
|
|
O que quixeron dicir realmente con esa absurda resposta é que as bicis nos importan un carallo e calqueira chorrada a consideramos máis importante por cara que sexa.
Cambiaremos isa forma e pensar, porque tanta incultura xunta da un pouco de repelús. A bici é o transporte do futuro, a ver cando se van enterando, canto antes o asuman millor para tod*s, ou pasará coma sempre, que andaremos a remolque dos acontecementos e iso suporá moitos máis cartos que se poderían gastar en esas cousas tan "numerosas" e "urxentes" das que falan. |
|
|
 |
bruji8688

|
Publicado: Jue Sep 27, 2007 6:44 pm Título del mensaje: |
|
|
Más aparcamientos...
 _________________ Chus y Luis - desde Ourense |
|
|